Maiju Saw
  • About

FOUR FINGERS

By Maiju Saha on 4.9.2011

Hei! Tänään on juhlittu Paavon 4-vuotissynttäreitä kunnon karkkiväreissä: liilaa, turkoosia, keltaista: nam! Kattoon viritettiin Clas Ohlsonin ledivalot ja tietysti paljon ilmapalloja. Juhlavieraiksi kutsuttiin sopiva joukko ihanimpia ystäviä ja perhettä. Itse sain kameran kerrankin käteen, joten tässä liuta kuvia – näkyy keittiötäkin vähän paremmin 🙂


Kakusta ei pitänyt tulla näin hervoton, mutta riittääpä huomenna vielä toiselle kierrokselle 🙂

peltilautaset * silver plaits | amsterdam

mukit * cups | marimekko

Lapsille oli katettu oma pöytä keittiösaarekkeesta. Ison keittiön hyvä puoli 🙂

saareke | anno.fi

Pienin juhlija oli vain 4 kk ikäinen..


Ja ikä nyt yhtä kuin neljä sormea, jes!

We had a four year birthday for my son today. Lot´s of happy colours and happy people.
He was very pleased = mum was pleased. Precious times!

kitchenparty partypeople
Posted in DIY, Family, Lifestyle, Party.
Share
PreviousALL SET
NextALPHABET BAGS

10 replies to “FOUR FINGERS”

  1. Kamomilla 4.9.2011 at 21:28

    Niin iso poika jo! 🙂 Onnea synttärisankarille!

    Vastaa
  2. Sari 4.9.2011 at 21:42

    Ihanan iso ja persoonallisesti sisustettu keittiö teillä. Ja tosi kivoja tarjottavia olet laittanut. Tuo kakku näyttää aivan järkyn hyvältä, nam! Varmasti jäänyt 4-veelle Paavo-pojalle kiva muisto mukavista synttärikemuista!

    Vastaa
  3. Elli 4.9.2011 at 23:31

    En kylla pysty lopettamaan teidan kodin ihastelua – miten jollakin voikin olla noin ihana koti! 🙂

    Vastaa
  4. RUMBO 5.9.2011 at 6:02

    ihailen tyyliä.

    Vastaa
  5. Annimanni/Arkkitehdin tytär 5.9.2011 at 8:27

    Vaikka itse vierastan omassa kodissa värejä, täytyy sanoa että vitsit miten kivalta nuo kuvat näyttää! Tuo karkkikuva oli ehkä juuri se energiaruiske mitä juust nyt tarvitsin (paitsi tuli kauhea karkinhimo!). Paljon onnea sankarille 🙂

    Vastaa
  6. Yvonne - Frl.Klein 5.9.2011 at 10:21

    It looks great! And so yummy!
    Hugs,
    Yvonne

    Vastaa
  7. maiju 5.9.2011 at 11:54

    Kamomilla: Kiitos onnitteluista

    Sari: Kakussa oli yhteensä 15 kananmunaa! 🙂

    Elli: Voi kiitos! *punastuu*

    Rumbo: Omaa tyyliä on vaikea löytää, hyvä jos välittyy omanlaisena!

    Annimanni: Sokeria ei eiliseltä puuttunut 🙂 Mullekin värit on melko uusi juttu, mutta tuntuu kyllä omalta

    Yvonne: Thanks, it was 100 % sugar in this party! 🙂

    Vastaa
  8. Riitta 5.9.2011 at 21:22

    Aivan ihana keittiö ja nuo pöydät ja eriparituolit aivan huiput. Mustaa ja valkoista, mutta ihanan kodikkaan oloista!

    Vastaa
  9. Anonymous 9.9.2011 at 11:19

    Ihanan näköiset kemut teillä. Kuvia olisi katsonut enemmänkin. Onnea neljävuotiaalle, se on kiva ikä!
    Johanna

    Vastaa
  10. PoeMa Bat Soilik 17.9.2011 at 19:06

    Lovely photos!

    Have a great weekend,
    BESOS!!
    POeMa Bat SoiLiK

    Vastaa

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

  • About