Heips! Aika moni tunnisti saman tekstiiliongelman, josta murisin eilen. Jatketaan vielä hetki samalla aiheella nimittäin tyynyasialla. Haluatteko hyvät vai huonot uutiset ensin? Otetaan eka ne hyvät – Envelop on nettipohjainen yritys, joka on koonnut yhteen satoja eri kuosisuunnittelijoita – yhtenä tuotteena ovat sisustustyynyjen päälliset, joita on myynnissä kolmea eri kokoa yhteensä satoja erilaisia. Yhden 50×50 tyynynpäällisen hinta on 22,90 euroa. Postikuluja ei ole, ainoastaan 0,99 euron käsittelymaksu per tilaus. Tyynyissä on piilovetoketju ja kangas on 100 % tukevaa puuvillaa. Värit eivät haalistu, vaikka päällisen pesisi 80 asteessa! Kuulostaa aika hyvältä vai mitä!?
Tässä on muutamia mun suosikkeja, voisin ottaa ne kaikki!
Entä ne huonot uutiset? Palvelu on erittäin hidasta ja tilauksen perilletulo kestää viikkoja. Asiakaspalvelu vastaa kysymyksiin monen päivän viiveellä. Mulla on tosin kokemusta vain yhdestä tilauksesta, johon kuului kaksi päällistä: ekan rivin keskimmäinen Bows-tyyny ja vikan rivin ensimmäinen Aztec-tyyny. Viimeksi mainittu vastasi täysin odotuksia eli oon siihen tosi tyytyväinen. Rusettityynyssä taas oli selvä virhe, sillä se oli taustaväriltään mintunvihreä (wtf!). Merimieskin ihmetteli oma-aloitteisesti, miten olin tilannut mintun värisen tyynyn eli vika ei ollut mun korvienvälissä 🙂 Reklamoin tietty asiasta ja sainkin jossain vaiheessa ystävällisen vastauksen, että voin pitää viallisen tyynyn ja he lähettävät mulle uuden maksutta tilalle. Odotin uutta päällistä varmaan pari viikkoa kunnes otin marraskuussa jälleen yhteyttä asiakaspalveluun. Ja kas kummaa – tuote on juuri lähetetty ja sujahtaa postiluukustani suora lainaus: ”any minute now”. Tämä oli tilanne 29.11.2012. Tilaa ken uskaltaa, on siis mun neuvo!
To continue the same theme I wrote about in my last post, please let me introduce you to Envelop. It´s a webstore that sells different products designed by very wide range of great designers. Above is a collage that I made of my favorite cushion covers. Love them all! Buthere comes the BUT: My order for two pillow covers took many weeks and one of them (the Bows cover on the first row) had serious flaws – it was light mint green! Even sailor wondered why I had chosen such a color 🙂 So now I´m waiting for a compensation in form of a free cushion cover that the company promised me in October. Last time when I asked about the delivery, they answered that it should arrive quote: ”any minute now”. This was 29.11.2012.
Niinpä, se oliskin helpoin tapa, mutta vaatii ompelukoneen, kivoja kankaita ja tiettyä osaamista/viitseliäisyyttä. Mulla nää kolme ei koskaan kohtaa, heh 😀
I placed an order there, too, about 7 weeks ago and just got my pillows in the mail last week – after a couple of mails I had sent, but which remained unanswered until I threatened them with taking legal action. So I totally agree – great selection, but I won’t order from there again because of this bad service.
Okay, so they really have trouble delivering in time. I payed with Visa card and said that I would take my payment back, if I wouldn´t recieve my order soon! And that did the trick. Let´s see if I ever get that cushion cover I´m waiting for…
Oon miettinyt tuolta tilaamista aiemmin, mutta taitaa jäädä tilaamatta. Tänne Islantiin on muutenkin harmillisen vaikea tilata netistä kun tulli kikkailee ostosten kanssa, joten odottelu menisi varmaan kuukausiin. Äh, eikö nää kaupat koskaan opi. Palvelusta se kaikki lähtee!
En ole kyseisestä firmasta ennen kuullut, mutta täytyy käydä katsomassa sivut. Vaikka asiakaspalvelu kuulostaa hieman toimimattomalta, niin tyynyt näyttää hyviltä=)
Mun Envelop-tilaus meni muistaakseni ihan hyvin kesällä, ainakaan en muista tuskailleeni. 🙂 Kannattaa ottaa huomioon, että tuote painetaan vasta kun se on tilattu ja katsopa sinne tyynyliinan sisään ”pesulappuun”, siellä lukee sun (tilaajan) nimikin! Aika hauska yksityiskohta, kun sen huomaa.
Sivuilta voi myös seurata kuinka monella on samanlainen tyynyliina (tai muu tuote). Tämä ei ole mainos, mutta mun Envelop-tilaus meni ainakin kivuttomasti. Niin ja se toinen syy, miksi tämän kommentin jätän, on se että mintunvihreä rusettityynyhän on varmaan HIANO! Laita siitä kuva 😉 t. Heidi
Mä sain mun jälkitoimituksen eilen eli kaikki tuotteet on nyt tulleet perille! Eli sen puoleen ei enää valittamista! Tiesin kyllä, että tuotteet painetaan tilauksesta ja on tosiaan hieno homma ettei samaa tyynyä tms ole kovin monella maailmassa. Laitan ehkä huomenna kuvia uusista päällisistä, jotta kaikki tietää toimitusten pelaavan vaikka niissä vähän kestääkin!
THE GOOD AND THE BAD
Heips! Aika moni tunnisti saman tekstiiliongelman, josta murisin eilen. Jatketaan vielä hetki samalla aiheella nimittäin tyynyasialla. Haluatteko hyvät vai huonot uutiset ensin? Otetaan eka ne hyvät – Envelop on nettipohjainen yritys, joka on koonnut yhteen satoja eri kuosisuunnittelijoita – yhtenä tuotteena ovat sisustustyynyjen päälliset, joita on myynnissä kolmea eri kokoa yhteensä satoja erilaisia. Yhden 50×50 tyynynpäällisen hinta on 22,90 euroa. Postikuluja ei ole, ainoastaan 0,99 euron käsittelymaksu per tilaus. Tyynyissä on piilovetoketju ja kangas on 100 % tukevaa puuvillaa. Värit eivät haalistu, vaikka päällisen pesisi 80 asteessa! Kuulostaa aika hyvältä vai mitä!?
Tässä on muutamia mun suosikkeja, voisin ottaa ne kaikki!
Entä ne huonot uutiset? Palvelu on erittäin hidasta ja tilauksen perilletulo kestää viikkoja. Asiakaspalvelu vastaa kysymyksiin monen päivän viiveellä. Mulla on tosin kokemusta vain yhdestä tilauksesta, johon kuului kaksi päällistä: ekan rivin keskimmäinen Bows-tyyny ja vikan rivin ensimmäinen Aztec-tyyny. Viimeksi mainittu vastasi täysin odotuksia eli oon siihen tosi tyytyväinen. Rusettityynyssä taas oli selvä virhe, sillä se oli taustaväriltään mintunvihreä (wtf!). Merimieskin ihmetteli oma-aloitteisesti, miten olin tilannut mintun värisen tyynyn eli vika ei ollut mun korvienvälissä 🙂 Reklamoin tietty asiasta ja sainkin jossain vaiheessa ystävällisen vastauksen, että voin pitää viallisen tyynyn ja he lähettävät mulle uuden maksutta tilalle. Odotin uutta päällistä varmaan pari viikkoa kunnes otin marraskuussa jälleen yhteyttä asiakaspalveluun. Ja kas kummaa – tuote on juuri lähetetty ja sujahtaa postiluukustani suora lainaus: ”any minute now”. Tämä oli tilanne 29.11.2012. Tilaa ken uskaltaa, on siis mun neuvo!
To continue the same theme I wrote about in my last post, please let me introduce you to Envelop. It´s a webstore that sells different products designed by very wide range of great designers. Above is a collage that I made of my favorite cushion covers. Love them all! Buthere comes the BUT: My order for two pillow covers took many weeks and one of them (the Bows cover on the first row) had serious flaws – it was light mint green! Even sailor wondered why I had chosen such a color 🙂 So now I´m waiting for a compensation in form of a free cushion cover that the company promised me in October. Last time when I asked about the delivery, they answered that it should arrive quote: ”any minute now”. This was 29.11.2012.
11 replies to “THE GOOD AND THE BAD”
Martina
They are very pretty, but yeah.. bad service kind of makes me think I’d be very careful ordering from them. :-/
maiju
Yes, my thoughts exactly!
Pieni Lintu
Kivoja tyynyjä! 🙂
Mä ompelen kaikki koristetyynyt ite niin tiedän mitä odottaa ja mitä saan ja mitä maksan. 😀
maiju
Niinpä, se oliskin helpoin tapa, mutta vaatii ompelukoneen, kivoja kankaita ja tiettyä osaamista/viitseliäisyyttä. Mulla nää kolme ei koskaan kohtaa, heh 😀
Nia
I placed an order there, too, about 7 weeks ago and just got my pillows in the mail last week – after a couple of mails I had sent, but which remained unanswered until I threatened them with taking legal action. So I totally agree – great selection, but I won’t order from there again because of this bad service.
maiju
Okay, so they really have trouble delivering in time. I payed with Visa card and said that I would take my payment back, if I wouldn´t recieve my order soon! And that did the trick. Let´s see if I ever get that cushion cover I´m waiting for…
Piia
Oon miettinyt tuolta tilaamista aiemmin, mutta taitaa jäädä tilaamatta. Tänne Islantiin on muutenkin harmillisen vaikea tilata netistä kun tulli kikkailee ostosten kanssa, joten odottelu menisi varmaan kuukausiin. Äh, eikö nää kaupat koskaan opi. Palvelusta se kaikki lähtee!
Joanna
En ole kyseisestä firmasta ennen kuullut, mutta täytyy käydä katsomassa sivut. Vaikka asiakaspalvelu kuulostaa hieman toimimattomalta, niin tyynyt näyttää hyviltä=)
Unknown
Mun Envelop-tilaus meni muistaakseni ihan hyvin kesällä, ainakaan en muista tuskailleeni. 🙂 Kannattaa ottaa huomioon, että tuote painetaan vasta kun se on tilattu ja katsopa sinne tyynyliinan sisään ”pesulappuun”, siellä lukee sun (tilaajan) nimikin! Aika hauska yksityiskohta, kun sen huomaa.
Sivuilta voi myös seurata kuinka monella on samanlainen tyynyliina (tai muu tuote). Tämä ei ole mainos, mutta mun Envelop-tilaus meni ainakin kivuttomasti. Niin ja se toinen syy, miksi tämän kommentin jätän, on se että mintunvihreä rusettityynyhän on varmaan HIANO! Laita siitä kuva 😉 t. Heidi
maiju
Mä sain mun jälkitoimituksen eilen eli kaikki tuotteet on nyt tulleet perille! Eli sen puoleen ei enää valittamista! Tiesin kyllä, että tuotteet painetaan tilauksesta ja on tosiaan hieno homma ettei samaa tyynyä tms ole kovin monella maailmassa. Laitan ehkä huomenna kuvia uusista päällisistä, jotta kaikki tietää toimitusten pelaavan vaikka niissä vähän kestääkin!
Janne
WOW! So many lovely pictures!!!
Merry X-mas to you!